Özkaymak Turizm Karaman Otobüs Seferleri

neredennereye.com,
Özkaymak Turizm
Yetkili Satış Temsilcisi'dir.

0850'li Hatlar Şehir İçi Tarifeden Ücretlendirilir.Sabit hatları sınırsız arama tarifeniz varsa bu arama için ücret ödemezsiniz.

Özkaymak Turizm Karaman Şubeleri

neredennereye.com,
Özkaymak Turizm
Yetkili Satış Temsilcisi'dir.

NeredenNereye.com 180'den fazla otobüs firması ve otobüs firması şubelerine kolay ve hızlı erişim sağlar. Otobüs firmalarına ait otobüs bileti, otobüs seferleri, otobüs saatleri ve en ucuz otobüs bilet fiyatları hakkında bilgi almak için sayfanın en üstündeki otobüs bileti arama panelini kullanabilir, güvenli ve hızlı şekilde online otobüs bileti ve ucuz otobüs bileti alabilirsiniz.

NeredenNereye.com, yılın belli dönemlerinde kullanıcılarına daha ekonomik otobüs bileti ve indirimli otobüs bileti satabilmek amacıyla uygun otobüs bileti kampanyaları düzenlemektedir. Sizlerde sosyal medya sayfalarımızı takip ederek hem promosyon otobüs bileti fırsatlarını yakalayabilir hem de ödüllü yarışmalara katılım imkanı sağlayabilirsiniz. Böylece gitmek istediğiniz yer, neresi olursa olsun ucuz otobüs bileti alarak gitmiş olursunuz.

Sitemiz üzerinden, Türkiye’nin her noktasına otobüs bileti alma imkanına sahipsiniz. Nereden-Nereye ve Tarih-Saat bilgilerini girdikten sonra “Ucuz Bilet Bul” butonuna tıklayarak 180'den fazla otobüs firması arasından hem bütçenize hem saatinize hem de konforunuza en uygun firma ve seferi kolayca seçebilir ve otobüs bileti alımınızı yapabilirsiniz. Bu aşamada tek yapmanız gereken otobüs bileti arama bölümünü kullanmak ve sitemiz ile otobüs bileti alımınızı gerçekleştirmektir.

Olası bir aksilik olması durumunda otobüs biletinizi kesintisiz iptal yapma şansına da sahipsiniz! Otobüs biletinizi tek tık ile iptal edebilir, ödediğiniz ücreti iade alabilirsiniz.

Karaman Özkaymak Turizm şubeleri ,Karaman Özkaymak Turizm otobüs seferleri, online bilet fiyatları ve Karaman Özkaymak Turizm firmasının en ucuz otobüs biletleri burada!
Şube Telefon Numarası
33%
Toplam Yorum Sayısı (9)
Sessiz Kalmayın!
Firmaya verdiğiniz puanı, yorumlarınızı ve şikayetlerinizi bizimle paylaşın!

Yorum yazabilmek için aşağıdaki formu kullanarak giriş yapmanız gerekmektedir.

"Şapçı dinlenme tesisleri" Suzan URGAN
Eskişehir Konya yolundaki Şapçı dinlenme tesislerinin yemek bölümü insanlara farklı farklı fiyat uyguluyor. Normalde 3-4 TL.ye yiyebileceğiniz bir yemeğe 15 TL fiyat biçiyor. İnsanlar onun kadar kolay para kazanmıyor. Bu tarz muamelelere Özkaymak firması neden göz yumuyor. Başka daha dürüst çalışan tesislerle neden anlaşmıyorsunuz? Birisi sizin cebinize elinizi atıp paranızı alsa hoşunuza gider mi? Kimseye para kazanmasın demiyoruz ama adam gibi dürüstçe bu işi yapsın insanları kandırarak kazıklayarak değil.
"" canıko
niye bilet alamıyorum seferler niye yazmıyooooor
"Iyigil iyi" ibrahim karaca
çok ama çok güzel
"Pes ettim" Misafir
afyon da otogarda konyaya gitmek için özkaymak firmasına başvurdum... bana başka firma adı verildi... konya firmasından başka firma ile gitmek istemediğimi söyledim. Deskin diğer tarafındaki kır saçlı çalışanın cevabını ayakta alkışladım : Valla ister git ister gitme.... İşte bir Konyalı olarak Konya firmasını ısrarla tercih etmeye çalışmanın elim cevabı....
"Yetkililerin dikkatine" Misafir
Silifke özkaymak firmasından şikayetçiyim.ben mersin silifke taşucu selçuk ünüversitesinde okuyan bir öğrenciyim.aslen konyalıyım ve memleketime dönmek için özkaymak firmasını tercih ettim bu olay 01.03.2009 tarihinde oldu.silifkeden sabah 09.45 de konya arabasına yer ayıttırdım ve konyanın 20 ytl olduğunu söylediler.ogün o saatte yetişemiyeceğim için 10.30 arabasına aldırdım biletimi telefonla ve 10.15 de otogara geldim biletim kesildi ve benden 30 ytl ücret talep ettiler.şaşırdım 20 ytl değil mi dedim sadece sabah ve gece arabasında 20 ye keseriz onlarda gidin dediler bi anlam veremedim.Sinirlendim ve 11 de diğer bir firmayla yolculuk ettim.Ben sizi seçiyorum 20 ytl olduğu söyleniyo bilet alıyorum 30 ytl deniyo böyle saçma bişey olamaz dalga geçer gibi.lütfen yetkili birileri varsa incelemelerini talep ediyorum amacı ne bu olayın ben anlam veremedim bu şekilde yolcu kaybediyosunuz.
"Yolcu götürüp ve getirme konusu" Misafir
çok rahat, çok iyi, muavinleri çok iyi ve biz ailem ve ben hep bu firmayla gittik yer olmasa bile bekleriz ve bu firmadan asla ve asla vazgeçmiycem emin olun ve bugün 22 aralık 2008 pazartesi günü yani bu gün karaman yolcumuz var o da teyzem bu firmayı hepimiz çok seviyoruz 'ALLAHA EMANET OLUN ÖZKAYMAK.'
"Hizmet" irfan kurt
güzel
"Hep destek tam destek!!!" Misafir
aynı sorunlarla şahsen ben de karşılaştım burdan konya'ya gittiğimde önce eski garaja uğrayacagı daha sonra da otogara gececeği söylendi eski garaja gittiğimizde benden başka yolcu kalmayınca bir bahane bulundu we otogar'a gidilmeyeceği söylendi neden bizlere bu kadar önem verilmiyor...
"şikayet" zekiye aktuğ
iyi günler.
karaman özkaymak otobüs şirketinden şikayetçiyim.
1.merak ettiğim şey şu; karaman'dan konya'ya otobüs biletini 10 ytl ye alırken,konya'dan karaman'a dönüşte neden 12 ytl veriyoruz.sebebini çok merak ediyorum.
2.antalya serik'ten konya'ya 01.09.2008 tarihinde saat 00.45 e bilet verildi. ancak otogara gittiğimizde aynı biletin başka kişilere de satıldığını gördük ve çok zor durumda kaldık. gecenin bir yarısı bu şekilde bizi rezil etmeye kimin hakkı var söyleyebilir misiniz?
3. 02.09.2008 tarihinde saat 13.00 da konya'dan karaman'a hareket ettik. karaman otogarına yaklaşmadan muavinin toplanma telaşı bizi çok rahatsız etti. otogara ulaşmadan perdelerimiz açıldı, koltukların kenarları indirildi. bütün bunların otobüs durduktan ve yolcular indikten sonra yapılması gerekmiyor mu? lütfen bu konularda bizleri aydınlatırsanız çok sevinirim.
UNUTMAYIN;yolcuların memnuniyeti sanırım sizler için daha önemli. bir yolcu kaybetmek yüzlerce hatta daha fazla yolcu kaybetmek demektir.