Yolcu Sayısı

Kötü
Çok Kötü
50 % (4)

Karadeniz Bölgesinde oldukça iyi bir firma...

" rize ses firmasının rizede yazıhane calışanlarının vurdum duymazlıgı"

01,09 2010 tarihinde rize ses firması rize yazınasine saat 10 da gelip ögrenci kaydı icin geldigimizi geri dönüş bileti alacagımızı söyledim.dönüş biletimi aksam 11 gibi olmasnıve samsuna kadar 4 adet bilet ayırtacagımı söyledim. cünkü ertesi gün saat 9 da samsundan aktarma yapacagımı söyledim.bana tamam dendi. rize ses fırmasına bilet ücretlerını ödedim öğrenci kayıt işlemleri icin üniversiteye gittim .işlerimizi hallettik iftarımızı yaptık rize ses firmasının yolunu tuttuk. saat 10.45 de yazıhaneye geldikkı ne görelim yazıhane kapalı diger otobüs yazıhanelerıne kostuk onlar bıze rıze sesin 11 de arabasının olmadıgını söylediler biletlere baktıkti bize gündüz 11 e bilet kesmişler neyse polise sıgındık polisin yardımı yurda yerlestik. ertesi gün yazıhaneye 07.30 da gittik durumu anlattık. yazıhane calısanı dünkü kalanlar sizmiydiniz dedi evet dedik.biletlerimizi alırken telefon numaramızı almıyormusunuz dedigimizde gerek yok dendi.bizi 9.30 arabası ile göndereceklerini söylediler.09.30 arabası geldi. kac numaraya oturacagımızı sordugumuzda bu arabada yer olmadıgı 11 deki arabaya bıraktıklarını söylediler. biz zorla ve polisin destegi ile arabaya bindik yanımda 3 bayanla arada samsuna geldik. biz özür beklerken arac şöförü size insanlık yaptıkta arabaya aldık dedi.bilet parası ödeyen biz rizede zorunlu 1 gece gecıren biz ve insanlık yapan arac şöförü. rize ses firmasından bilet almanızı tavsiye etmeem alırsanız biletinizi 3 defa kontrol ediniz. geldımiz araba çorluya gidiyordu 29 numarayı 3 yolcuya satılmıs aracta kavga cıktı lütfen dikkat rize cok güzel sehir ama rize ses firmasının rizede calışan orta yaslı şişman olan ve genç olan personeli ne rizeye nede rize ses firmasına yakışmıyor umarım gereken önlemi alırsınız.istanbulda görev yaptıgım icin cok rizeli tanıyorum olayı onları anlatınca onlar utandı....

"merhaba benim ucağım gece iniyor ve ben girosuna gitmek istiyorum gece 2 de girosuna otobüsleriniz v"

bana yardımcı olurmusunuz gece otobüsleriniz varmı girosuna.trobzon girosun arası olacak? teşekkür ederim

"ben bu otobüsü sewiyorum"

bu otobbüsteki herkeze slm. rize ses gercekten cok guzel bir otobüstür, herkese tavsiye.

"süpersiniz"

ben rizeliyim ve aşırı mlliyetçi bir insanın o yüzden ilk olarak sizi tercih etmiştim ve sık sık rizeye giden biriyim yolculuklarınızda otobüs konforu fazla ii olmasada şöförleriniz ve personeliniz on numara insanlar rotarsız verlen saatte varıyosunuz gideceğiniz yere fazla söze gerek yok kara deniz yolculk larında tek geçilen firmasıınız sizi kutluyorum ve asla başka firma kullanmıyacağım tesekkür ederim....

Rize Ses Seyahat Hakkında

sayesinde online otobüs bileti almak artık oldukça kolay. Yazıhaneye gitmenize gerek kalmadan, oturduğunuz yerden Rize Ses Seyahat online otobüs bileti satın alabilirsiniz. Üstelik otobüs bileti almak istediğiniz firmanın otobüs sefer saatlerini inceleyebilir, firma ve otobüs biletleri ile ilgili tüm bilgilere de sitemiz üzerinden ulaşabilirsiniz.

İstanbul, Rize, Ankara, Edirne, Bursa, Trabzon, Ordu, Çorlu güzergahları arasında hizmet veriyor. Firma ile yapacağınız yolculukta zamanın nasıl geçtiğini anlamak bir hayli zor. Çünkü göreceğiniz hizmet ve konfor karşısında kendinizi adeta evinizdeymiş gibi hissedebilirsiniz. Seyahatlerde rahatınıza önem veriyorsanız konforlu koltuklar, ikramlar, tv yayını ve sınırsız internet keyfi tam size göre. İster tek başınıza çıkacağınız, isterseniz sevdiklerinizle paylaşacağınız seyahatlerinin sizin için daha keyifli olmasını istiyorsanız siz de bir an önce online Rize Ses Seyahat otobüs bileti alabilirsiniz.

Neredennereye.com’un otobüs bileti sorgulama sistemi ile bütçenize en uygun otobüs biletini kolaylıkla bulabilirsiniz. Aynı zamanda otobüs bileti kampanyalarını takip ederek en ucuz otobüs biletine sahip olabilir, indirimli otobüs bileti sahibi olma fırsatını yakalayabilirsiniz.

Daha önce bu turizm şirketi ile yolculuk yapmadıysanız dilerseniz sitemizde firmaya verilen puanları görebilir, firma hakkında yapılan yorumları inceleyebilirsiniz. Rize Ses Seyahat online otobüs bileti ile yapacağınız yolculuk sonrasında firmanın sizde bıraktığı izlenimleri bizimle paylaşarak, firma hakkında değerlendirme yapabilirsiniz.

neredennereye.com (1999 - 2024) © Tüm hakları saklıdır.