Özlem Bingöl Seyahat Online Otobüs Bileti
Özlem Bingöl Seyahat Otobüs biletini, hemen kolayca ve güvenli şekilde satın alabilirsiniz.

Özlem Bingöl Seyahat Otobüs Seferleri

Özlem Bingöl Seyahat

444 23 12
Şehirlerarası Otobüs Terminali Bingöl
0426 213 15 32

Özlem Bingöl Seyahat online otobüs bileti arıyorsanız doğru yerdesiniz. Neredennereye.com ile artık oturduğunuz yerden online otobüs biletleri satın alabilirsiniz. Size en uygun online otobüs bilet fiyatlarını sunacak olan Neredennereye.com’da firma hakkında yapılan yorumları da okuyarak detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.

Otobüs bileti sorgulama işleminizde karşınıza çıkan sitemiz size bir çok avantaj sunuyor. Kolay sistemimiz ile rahatlıkla aradığınız otobüs biletini bulabilirsiniz. Özlem Bingöl Seyahat otobüs bileti için otobüs seferlerini inceleyebilir, tercihinizi yapabilirsiniz.

Bingöl, İstanbul, Ankara, İzmir, Adana başta olmak üzere hizmet veren Özlem Bingöl Seyahat 1970 yılında taşımacılık sektörüne girmiştir. Merkezi Bingöl’de olan firma Türkiye genelinde beş farklı ilde verdiği hizmetle, daha iyi ve kaliteli yolculuklar için faaliyetlerine devam ediyor.

Firma sürekli olarak yenilenen araç filosu ile güvenli bir yolculuk için otobüs biletinizi sitemizdeki yorumları inceleyerek alabilirsiniz. Otobüs sefer saatlerini de güncel olarak görebileceğiniz sitemiz, size en ucuz otobüs biletini alma imkanı da sunuyor.

Firma size iyi bir hizmet vermek adına yolculuk boyunca konforunuz için ihtiyacınız olan koşulu sağlıyor. Temiz ve bakımlı araçlarda, kışın sıcak, yazın soğuk ikramlarla ve tv yayınıyla bir otobüsten çok daha fazlasını bulabilirsiniz. Aileniz ve sevdiklerinizle yapacağınız yolculuklarda mesafeler kısalsın istiyorsanız, siz de Özlem Bingöl Seyahat otobüs biletinizi alarak bu deneyimi yaşamalısınız.

100 üzerinden
72Puan
59%
25%
Toplam Yorum Sayısı (41)
Sessiz Kalmayın!
Firmaya verdiğiniz puanı, yorumlarınızı ve şikayetlerinizi bizimle paylaşın!

Yorum yazabilmek için aşağıdaki formu kullanarak giriş yapmanız gerekmektedir.

"Böyle firma görmedim" berbatturizim   Malatya Erzuruma bu firmadan bilet aldım almaz olaydım. Ne zamandar beridir bir koltugu 3 kişiye satmaya basladınız??? Malatyadaki yazıhanenizdeki kadroyu bastan degiştirseniz cok iyi olcak... Hadi gecelim bunu belki bir hata olmustur deyip erzurumdan malatya ya budefa bilet aldık elazıga kadar hersey cok iyiyken elazıg otogarına varıp sofor ile mavin anlaşıp elazıgdan sonra gitmiyceklerini bildirip ve bizleri baska bi araca yönlendirmeleri zaten baslı basına bi sorun.yönlendirdikleri arac ise ufak 30 kişiden 3-4 kişi koridorda oturmak zorunda kaldık.Ben koridorda oturmak içinmi sizin firmayı sectim soruyorum size.İşinizi yapamıyosunuz dogunun en göze batan firması olarak yolunuza devam ediyosunuz.büyük firmalar gibi deyilsiniz vede olamıycaksınız.Böyle devam edin sızın firma benim için bitmiştir.Konustugum gördüğüm herkezede firmanızın yaptıklarını teker teker anlatmaya devam etcem benim yaptıgım hatayı onlar yapmasın....
"Olamaz.." MEM   19,02,2011 tarihinde iskenderundan akşam 19:15 Bingöl'e hareket ettik.Arabayı ve koltuğunun rahatsız edici olmasını bir yana koydum... şoför ile muavinin dedikodu mahiyetindeki konuşmaları ve ses tonları üzcüydü.Zaten bizde üzüldük.Hele yedek şoförün de aralarına katılıp birde sigara tüttürmeleri yokmu, görülmeye değmezdi..Gece boyunca televizyonsuz bu eziyeti çektik.Arabamızı sollayan diğer otobüslerin televizyonlarını açık görünce sinirlerim bozuldu.Gece yarısı arabamız G.Antep Narlı da beş dakikalığına durmuştu..(!)Ama yarım saati buldu..Aşağıya da indirmediler.Derken şoför ve diğer görevliler de binince,hemen hareket etmedik. Beş kakika kadar bekledik ve sanayi işçisi olduğunu tahmin ettiğin genç biri dışarıdan şoförle bir şeyler konuştuktan sonraarabaya binmesi ve yolu göstermesi ricasında bulunuldu.Oda arabaya binip ancak hareket ettik ve o kişi yol göstererek arabayı TIR PAZARI levhalı tırların olduğu bir yere getirdi Araba sallana sallana tırların arasından içerideki sacdan yapılma kulübenin önünde durdu.Şoförler inip orada bulunan bir-kaç kişiylekonuştuktan sonra acelece içerden bir pompa koşturup arabamıza yakıt aldılar.yaklaşık 20 dakika sürdü.. Hotes koltuğunda bile müşteri var yani araba dolu.Üstelik dolum yapılırken arabanın deposunun başında 7-8 kişi bir de sigara yaktılar. SORUMSUZLUĞUN BU KADARI OLMAZ.OLAMAZ.. OLMAMALI. Firma bizim firmamız.. Bunlara müsade edilmemesi dileğiyle.......
"" s   biz sizler için varız..bizi yolculuklarınızda tercih ettığınız icin teşekkürler..
"Araçlar" BERHAN BURAK BULUT   filoyu bir an önce yenileyin sadece birkaç modern otobüsle modern olunmuyor yoksa havaalanı da açıldıktan sonra has bingöl ve uçaklar tarafından sonunuzun gelişini izleyeceğiz
"" elif dobur   Aslen iskenderunluyum erzuruma sık sık seyahat ediyorum. 5 sene boyuncada sizin firmanızla seyahat etmekteyim. firmanızdan ve erzurum terminaldeki çalışanlarınızdan çok memnunum. hizmetleriniz için teşekkür ederiz.
"" MEM   bingöllüyüm..iskenderun-bingöl arası bazen ailece gidip geliyoruz... iyiler... ama daha iyi olmak adına gayretleri yok galiba.. şoförün yediği çerezi bizimle paylaşması hoşumuza gitti.. tabi bizde karşılık verdik.. buda arabanın ve muavinin itici olmasını unutturdu biraz.
"Seyehat" tutsak   ben mersinden
bingöllüyüm
arabalarınız cok eski
şimdiye kadar
3 defa yolda kaldık
arabalarınızı yenileseniz iyi olur
özlem bingöl yetkililerine sesleniyorum
umarım cidiyete alırsınız
yoksa bu gidişle ailece muş arabalarıylan gelip gitmekte kalacaz
senede en az 6 defa gidip geliyoruz
arıcı olduğumuzdan dolayı
şimdiden teşekürler
"Takdir" zaza12   Biz bingölden gelirken 67 LU 275 plakalı araçla geldik. Şöför ve araç sahibi çok iyi davranıyor herkese tavsiye ederim.
"Rezillik ki ne rezillik" şifre   21/09/2009 tarihinde satt 12de esenlerden cıkıp bolu tünellerinin ankara çıkışında arızalanan servisin yerine firma yetkilileri müşterilerden gelen aşrı tepki sonucu 14 saat beklenildikten sonra son derece elverişşsiz bir araç kiralayarak lütfedip buyuk bir özveri gösterisi olarak yolcuları bingöle yollayabilmeyi akıl etmişlerdir. aracın tavanında yağmurdan dolayı damlamalar oluşmakta, koltukların bir çoğunun koridor tarafı yaslanılan kolları kırık, oturulan yerlerin minderlerinin çoğu yerinden çıkık,arkaya yaslanıldığı an pat geriye düşen koltuklar. ben ne diyimmmm alllah sizi güldürmesinnn inşalllaahhh. böyle insanlık anlayışı olurmu. böyle ticaret yapılırmı. ben kazanayımda ötesi ne olursa olsun. ne diyeceğimi bilemiyorum. o kadar gergin ve sinirliyimki anlatamam. bi de yolcular polis çağırmışlar bolu tünellerinin orda. aldıkları cevap ne olsa iyi... bizim görevimizin dışında diyolar. arkadaşlar hava aşırı yağmurlu silecekler çalışmıyor ve o halde gecenin zifiri karanlığında şoför efendi cama ilaç sürdüm gideriz bişi olmaz diyo. ve bizim devlet görevlilerimizde asla bu araç trafiğe çıkamaz diyemiyorr. 50 tane herhangi bişi taşınıyo. insan deiilll. bilemiyorum resmi olarak ne yapmam gerektiğini araştırıp öyle davranacağım. inşallah başarırım. sesiz kaldıkça ensemizdeki yumruk katmerleşiyor. aslında hepimiz suçluyuz. kentimizin otobüs firmalarının hangisinde bu ve benzeri rezillikler yok ki.. hep hemşehricilik ayağına ses çıkarılmıyorr. olanda bize oluyorrr. asla insan yerine konulmuyoruzz... ondan sonra batıdaki firmalarda gördüğümüz güzellikleri etrafımıza masal gibi anlatıyoruz.. aslında bizlerde o güzellikleri yaşamalıyız..
heyhatt nerdeee... bu ilkellikler devam ettikçe çok çekecez gibi .. şu kente adam gibi bi firma gelmedi.. ona yanarımm... saat 17 ve hala bekliyorumm. eger bi aksilik çıkmazsa saat 19-20 arası yolcumu alacamm. istanbuldan bingöle tam 32 saaat sonraa... ne diyiiimm.. çektiğim sıkıntılarınnn çok daha fazlasını çekmelerini adil olan allahtan niyazdan başka bişi gelmiyo şu an elimdenn.. yarabbbiiii sen her şeyi en iyi bilensinnn. hakkımı sana havale ediyorummm.
"Bir rezillik abidesi " şifre   21/09/2009 tarihinde esenlerden saat 12 de çıkan özlem bingöl firmasına ait servis (ki asıl araç bozulunca sırf istanbul içi şirket taşımacılıgında kullanılan demode bi araç kiralanıp sefere çıkartılıyor) su an itibarıyla yani 22/09/2009 saat 01:30 hala bolu tunellerinin ankara yonu cıkışında metro tesislerinde kendilerini almaya gelecek yeni servisi bekleyen yolcularla beklemekte. ben bir yolcunun yakınıyım ve bingölden aramadıgım yer kalmadı firma yetkililerini harekete gecirmek için. ve su an itibariyle saat kaça kadar sürecek bu bekleyiş bilemiyorum. bu kadar iğrenç ve rezil bir firma işletme anlayışı olamaz. düşünün bingölden yedek araç çıkartılsa belki olay yerine varırdı. iki büyük kentimizin orta yerinde bir yerde araç arızalı ve firma buralardan bir araç temin edipte yolculara gereken degeri vermiyo. hatta aranan bir kaç yerle fiatta anlaşılamadıgı için arac temin edilemiyor. aracın yarısından fazlası bayram dönüşü olduğu için kadın ve cocuk. firma öyle asil bir firmaki bunu hiç kendine dert etmiyor. sehrimize bingöl ilinin firmaları hariç başka illerin araclarıda giremiyo ki tercih sansımız olsun. su an öfke doluyum. o kadar hiddetliyimki sadece ve sadece allahtan bu işi savsaklayan ve kılı kıpırdamayan firma sorumlularının deva bulmaz derde ugramalarını dilemek. inşallah bu son seferleri olurda firma bi daha asla ticaret yapma nasibini almaz. böyle rezillik yok...