Otobüs, Uçak Bileti: Hızlıca karşılaştır, güvenle al...
Karaman Otobüs Bileti. Otogara gitmeden, güvenli ve indirimli olarak, Hemen Satın Al!

Karaman Otobüs Firmaları

Otobüs bileti sorgulama işleminizi sitemizden yaparak Karaman seyahatiniz için en uygun seferleri listeleyebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken arama kısmına gerekli olan bilgileri girmek ve bilet ara butonuna tıklamak. Karşınıza gelen sayfadan seçiminizi yaptıktan sonra biletinizi kolaylıkla satın alabilirsiniz. Şehre ulaşım sağlayan 12 otobüs firması bulunmaktadır. Bunlar arasında karar verirken fiyat karşılaştırması yapabilir ve fikir edinmek için yolcu yorumlarından yararlanabilirsiniz. İç Anadolu Bölgesi’nde yer alan ilde ilk çağlardan beri yerleşim özelliklerine rastlanmıştır. Karaman sınırları içinde antik çağlardan kalma birçok yer altı şehri, mağaralar ve ibadethaneler bulunmaktadır. Bu yapılar ile turist çeken bir şehir olan Karaman; yaylaları ve doğal güzellikleri ile de ilgi çekmektedir. Ülkedeki kara yollarının kesişme noktasında yer alması nedeniyle her şehirden kolay ulaşım sağlanmaktadır. Ucuz otobüs biletleri ile şehre geldiğinizde Karaman’da görebileceğiniz yerleri şöyle sıralayabiliriz. Aktekke Camii, Çeşmeli Kilise, Değle Ören Yeri, Gödet Barajı, Hatuniye Medresesi, Karaman Kalesi, Taşkale Tahıl Ambarları, Tartan Konağı. Değle Ören Yeri: Bizans devrine ait kalıntıların bulunduğu antik kent Karadağ’da bulunmaktadır. Kalıntılar arasına sunak, kaya mezarları ve ev yapıları yer almaktadır. Hatuniye Medresesi: Şehir merkezinde yer alan medrese 1382 yılında Osmanlı padişahı Murat Hüdavendigar’ın kızı Nefise Sultan tarafından yaptırılmıştır. Kesme taş kullanılarak inşa edilmişl olan yapı süslemeleri ile ilgi çeken tarihi bir eserdir. Bilet işlemleriniz için mobil uygulamamızı da kullanabilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz olarak AppStore ve Google PlayStore’dan akıllı cihazlarınıza indirebilirsiniz.
"Kontur= belediye otobusu" mahmut_tln
ilk defa kontur ile karamandan adanaya seyahat ettim ben böyle bir firma görmedim adamlar belediye otobusu gibi otogar terminal haricinde bütün dolmuş otobus duraklarında durdu yolcu indirip yolcu aldılar ben bir daha binmem sizlerede tavsiye etmem ikincisi ise adanaya geldik adamların servisi bile yok ordaki x firmalarına rica ediyorlar böyle ezik bir durum yok son olarakda adamların 444 40 42 arabalarının her yerine yazdıkları bu numarayı aradınız mı bilmiyorum ben 4 kez aradım fakat telefonu kimse açmıyor kocaman sıfır Allah rast denk getirmesin bir daha böyle bir firma ile
"Müşteri terslemek" durdo ben sürekli yolculuk yaparım ve mümkünse koridordaki koltukları tercih ederim. mayıs ayında akşehirden izmire gitmek için akşehir otogarına gittim özkaymaktan bilet istedimve özelklede koridorda bir koltuk hatta mümkünse orta kapının girişindeki koltuğu istedim adam bana ne dese iyi ben nereyi isterse orayı veririm demezmi şaşırdım kaldım yılardır seyahat ederim böyle bir şey hiç yaşamadım ve adam bana bilet vermedi bende gittim konturdan bilet aldım iyiki almışım o gün bugündür eğer gittiğim yerde kontur varsa onunla yolculuk yapıyorum personeli bir harika efendi ve nezaketli insanlar
"SOFOR VE MUAVİNLER" zabunoglu_38*
BEN HAFTADA 3 KEZ MERSİNE GİDEN 1 KİSİYİM OZKAYMAKLA GİTMİSTİM Bİ KAC KEZ MEMNUN OLMADIM VE KONTURLA HER GİDİSİMLE MEMNUNİYET YASADIM KAPTAN OLSUN MUAVİN OLSUN HER KONUDA YARDIMCI OLUYORLAR KONTUR FİRMASININ BİZLERE VERDİGİ RAHATLIK VE HUZURDAN DOLAYI KENDİLERİNE COK TESEKKUR EDERİM...
"Bu adama özkaymagın müşteri degeri anlatılmalı" vurdumduymaz
mehabalar 26.06.2011 pazar günün saat 18:30 otobüsüyle manavgat seydişehir seyahet ettim. sık sık seyahet ediyorum genelde konturu kullanıyordum deneme amaçlı özkaymakı kulandım. muavin arkadaş yalnışlıkla bana başka çanta vermiş.akşam beyşehire geldim.sabah çantamı kontrol ettigimde bana ait olmadıgını gördüm.beyşehir otogara gidip özkaymak yazahesine gittim şikayetimi anlattım hiç oralı olmadı.bende özkaymagın hatası biraz ilgilenirseniz iyi olur dedim.babane kimin hatası olursa olsun git istedigin yere şikayet et dedi ismimde şu dedi ama şuan ismini hatırlamıyorum.konuya duyacagınız hassasiet için şimdiden teşekkür ederim.
"Fazla yolcu" yorgun demokrat sinan 06,05,2011 tarıhınde karamandan konyaya 17,00 arabasına bilet aldım yerime vardım baska bir yolcu oturuyor aynı yazıhane aynı koltuga iki bilet kesmiş ve yetmiyor gibi 4 kişide ayakta gidicek insan tasıyorsunuz hayvan degıl yazıklar olsun diyorum
"Yazıklar olsun" yorgun demokrat sinan
özkaymakın 4 yıldır sürekli yolcusuyum 06,05,2011 günü yine ankaraya gitmek için 09,30da otogara geldim ve işimin çok acil olduğu belirttim ve küçük boylu yaşlı özkaymak personeli ilk araba bizim dedi ve kolumdan tutarak yazıhaneye çekti ve özkaymak çalışanlarına güvenerek biletimi aldım dışarıya çıktım saat 10,00da başka firmanın arabası olduğunu gördüm yazıklar olsun bir ankara yolcusuna yalan söyleyecek kadar düştünüzmü bundan sonra ne sizinle seyahat ederim nede çevremdeki kişileri size yönlendiririm çok yolcu gönderdim ama yazıklar olsun diyorum...
"Şapçı dinlenme tesisleri" Suzan URGAN Eskişehir Konya yolundaki Şapçı dinlenme tesislerinin yemek bölümü insanlara farklı farklı fiyat uyguluyor. Normalde 3-4 TL.ye yiyebileceğiniz bir yemeğe 15 TL fiyat biçiyor. İnsanlar onun kadar kolay para kazanmıyor. Bu tarz muamelelere Özkaymak firması neden göz yumuyor. Başka daha dürüst çalışan tesislerle neden anlaşmıyorsunuz? Birisi sizin cebinize elinizi atıp paranızı alsa hoşunuza gider mi? Kimseye para kazanmasın demiyoruz ama adam gibi dürüstçe bu işi yapsın insanları kandırarak kazıklayarak değil.
"" canıko niye bilet alamıyorum seferler niye yazmıyooooor
"Ankara-ermenek arası seferlerin başlaması " hakem
iyi günler metro turizm yetkilileri,
Ben Ankara'da oturan bir Ermenek'li olarak ankara'dan Eemeneğe otobüs seferlerinin başlamasını istiyorum. Konya'ya başlattığınız seferler için çok teşekkür eder en kısa zamanda başkentimiz Ankara'dan güzel memleketimiz Ermeneğe'de seferlerin başlamasını diliyorum saygılarımla
"Küfürbaz şoför" seda324
sanırım 226 nolu konya adana seferi karaman dan 25,08,2009 saat 09,00 karamandan bindim ve aracı kullanan soför sürekli küfürlü bi sekilde muavinla konusuyordu. işe alınırken daha hassasiyetli olunsa daha ii olmazmı sonucta seyahat eden cocuklarda var ve onların hiçte duymayacagı cocuk olmasa bile yolculara daha saygılı olunması gerekmiyormu. ben sikeyetimizin dikkate alınacagı ve gereginin yapılacagına eminim. kontur firmasını kac yıldır tercih etmemin sebebi saygılı ve kaliteli yolculuktur ama bu durum beni cok rahatsız etti. duyarlılığınıza güveniyorum, tesekürler simdiden